پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

لیست انتخاباتی خانه کارگر قم اعلام شد

entekhabatدکتر علی لاریجانی، حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی و مهندس محسن عابدینی‌پور به عنوان سه کاندیدای لیست خانه کارگر قم برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

ایلنا: علی طالبی دبیر خانه کارگر قم اعلام کرد: علی لاریجانی، مهندس محسن عابدینی‌پور و حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی به عنوان سه کاندیدای لیست خانه کارگر قم برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

علی طالبی دبیر خانه کارگر قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: در این دوره از انتخابات با هماهنگی جامعه کارگری استان قم، لیستی را تهیه و همچنان که تمام مردم و جامعه کارگری را دعوت به شرکت در انتخابات می‌کنیم، لیست اسامی مورد نظرمان که افرادی هم سیاسی، هم فنی و مدیر و هم علمی باشند را به جامعه کارگری و مردم شریف استان قم معرفی می‌کنیم.

دبیر خانه کارگر قم، افزود: بعد از بررسی‌های فراوان در جامعه کارگری استان قم، به این نتیجه رسیدیم که از بین همه کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه قم و از همه بزرگانی که خود را ارائه کردند، آقایان دکتر علی لاریجانی، مهندس محسن عابدینی‌پور و حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی را به عنوان کاندیداهای لیست خانه کارگر قم معرفی کنیم.

وی افزود: به نظر ما این سه تن، با توجه به آشنایی که با وضع و اوضاع قم دارند، افرادی مناسب حال جامعه ما قمی‌ها هستند؛ مضاف بر اینکه این افراد هم تجربه و هم توانایی خود را نشان داده‌اند. چه آنکه آقای علی لاریجانی در قامت رئیس مجلس خدمات ارزنده‌ای را به کشور و شهر قم انجام داد، مهندس عابدینی‌پور هم در دوران ۳۳ماهه‌ای که به عنوان شهردار قم فعالیت می‌کرد پایه گذار بسیاری از طرح‌های عمرانی و آبادانی شهر بود و حجت الاسلام و المسلمین بنایی که در دوران نمایندگی مردم قم در مجلس به ویژه در دوره مجلس هشتم باعث خدمات ارزنده‌ای به مردم قم شدند.

علی طالبی گفت: لیست انتخاباتی خانه کارگر استان قم، با این رویکرد بسته شد که شهر قم به لحاظ جایگاه دینی و تاریخی و اینکه مرکز جهان تشیع شناخته می‌شود، شهری متفاوت در تمام کشور و دنیاست و باید به سمتی حرکت کنیم که قم به شهری نمونه تبدیل شود و هر فردی که به قم می‌آید این تفاوت را احساس کند.

وی افزود: ما حقیقتا همه مشکلات جامعه را سیاسی نمی‌دانیم، یعنی معتقدیم که مشکل جامعه فقط سیاسی نیست بلکه جامعه امروز ما درگیر مشکلات اجتماعی و مشکلات اقتصادی هم هست و این مشکلات امروزه گریبان جامعه ما را گرفته است.

دبیر خانه کارگر قم گفت: باید سعی کنیم برابر این مشکلات فائق بیاییم، تا مثل پیشرفت‌ها در عرصه علمی، پیشرفت‌های اقتصادی هم حاصل شده و این مشکلاتی که برای مردم ملموس‌تر است برطرف شود.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در همه ایران و در استان قم، از اولین نهادهایی است که از ابتدای انقلاب، در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی حضور داشته و دارد، گفت: به عنوان مجموعه خانه کارگر استان قم، از مردم شریف این شهر در خواست می‌کنیم، ضمن حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که به نظر اکثر قریب به اتفاق کار‌شناسان سیاسی، حساسترین انتخابات کشور است، کاندیداهای مورد نظر خانه کارگر استان قم که طبق جمع بندی‌های صورت گرفته از افراد تأثیرگذار هستند، را مدنظر قرار دهند.

طالبی افزود: به هر حال مجموعه‌هایی مثل مجموعه خانه کارگر که از اولین همراهان نهضت و انقلاب اسلامی بوده و هستیم، وظیفه شرعی و ملیمان حکم می‌کند که در همه موضوعات مربوط به آینده نظام جمهوری اسلامی پیگیر باشیم.

وی گفت: خانه کارگر مانند همه ملت ایران که همه ساله با حضورشان در موضوعات مختلف از جمله راهپیمایی‌های ۲۲بهمن و روز قدس و همچنین انتخابات‌های مختلف، بیمه انقلاب اسلامی که توسط خون شهدا صورت گرفت را تمدید می‌کند، می‌خواهد در کنار مردم حضوری مفید و مؤثر در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی کشور داشته باشد.

این فعال اجتماعی گفت: در این مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی که ۳۳سال از تأسیس آن می‌گذرد، می‌خواهیم بگوییم در تمام موضوعات علمی، دینی، سیاسی و اجتماعی حرفی برای گفتن داریم و انصافا هم کسی نمی‌تواند این موضوع را انکار کند، و به همین دلیل لازم دیدیم که در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری مؤثر داشته باشیم.

علی طالبی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در زمان طاغوت، شاه در رأس مملکت نوکری ابرقدرت‌ها را می‌کرد، گفت: ملت ایران با انقلاب اسلامی و استمرار آن در طول ۳۳سال نشان داد که می‌خواهد روی پای خود بایستد و اسلام عزیز را به تمام نقاط کره خاکی معرفی کند و این ملت هم همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند می‌تواند این گونه باشد.

خبرگزاری ایلنا (لینک اصلی)
یکشنبه 23 بهمن 1390

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM