جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

سران و نخبگان کشورهای اسلامی در ایجاد وحدت نقش بارزی دارند

Vahdatقم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: سران، نخبگان و علمای کشورهای اسلامی در ایجاد وحدت بین امت اسلامی نقش و تاثیر بارزی دارند.

حجت الاسلام علی بنایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت اظهار کرد: بزرگ‌ترین پیام پیامبر اکرم (ص) اتحاد مسلمانان و ایجاد امت واحده بود.

وی با اشاره به تشکیل حکومت اسلامی توسط پیامبر اسلام عنوان کرد: پیامبر توانست در جامعه که در آن تفرقه و ناامنی فراوانی وجود داشت جامعه اسلامی را تاسیس کرده و مسلمانان را حول محور قرآن و پیامبر با یکدیگر متحد کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: ‌مسلمانان متحد و یکپارچه خاری در چشم دشمنان هستند که این امر موجب نگرانی استکبار خواهد شد.

نقش سران کشورهای اسلامی

وی در ادامه با اشاره به نقش نخبگان و سران کشورهای اسلامی در ایجاد اتحاد بین مسلمانان عنوان داشت: اتحاد نخبگان و سران کشورهای اسلامی نقش بارزی در اتحاد و وحدت مردم کشورهای اسلامی دارد و باعث می‌شود تا با ایجاد خط مشی توسط سران کشور‌ها وحدت و همدلی ملت‌های مسلمان با یکدیگر افزایش و نمود بیشتری داشته باشد.

بنایی ادامه داد: ‌چنانچه امت‌های اسلامی با یکدیگر متحد نباشند و از یکدیگر حمایت نکنند این امر موجب می‌شود تا دشمنان با کشورهای اسلامی مانند برده برخورد کرده و آن‌ها را تحت سیطره خود قرار دهند.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
دوشنبه 17 بهمن 1390

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM