جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات، برگ برنده ایران در مذاکرات بغداد است

entekhabat 2عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات، برگ برنده ایران در مذاکرات بغداد است

حجت الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه انتخابات در ایران نماد دمکراسی و مردمسالاری دینی به حساب می آید، گفت: نظام اسلامی مبتنی بر ارزش های اسلامی و متکی به پشتوانه و حضور مردمی است.
وی با بیان اینکه انتخابات در حقیقت زبان حال ملت است، تاکید کرد: هرگاه مردم حضوری پر شور و با نشاط در انتخابات داشته باشند دشمن درمی یابد که ایران غیر قابل دستیابی و غیر قابل نفوذ است.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس با تاکید بر اینکه ملت ایران به کشور و نظام علاقه مند هستند و با حضور خود دشمنان را مایوس می کنند، از حضور باشکوه مردم در دور دوم انتخابات مجلس تجلیل کرد و گفت: حضور مردم بهترین پاسخ به دشمنان و برگ برنده نظام در مذاکرات هسته ای بغداد است.
عضو مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: انتخابات دور دوم این پیام را برای اجلاس بغداد خواهد داشت که مردم حامی نظام هستند و تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی نیز با پشتوانه خوبی در مذاکرات حاضر خواهند شد.
حجت الاسلام بنایی در ادامه به بیان مهم ترین اولویت های مجلس نهم پرداخت و با بیان اینکه اولویت های کاری مجلس هشتم و نهم چندان فرقی نمی کند، توجه به مساله اشتغال، رفع گرانی، نظارت بر مسائل اجرایی کشور و بهره وری و استفاده بهینه از منابع و نیروی انسانی و مادی را از مهم ترین مسائلی دانست که نمایندگان در دور جدید باید به آن توجه کنند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه اجرایی دقیق و درست مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها را بسیار مهم ارزیابی و با مؤثر دانستن نقش مجلس در این خصوص، گفت: طرح هدفمندی یارانه ها کاری پایدار و مهم و اساسی است و باید با دقت این قانون حفاظت شود چراکه اجرای درست آن کشور را به سر منزل مقصود می رساند.
نماینده مردم قم در مجلس هشتم تاکید کرد: عدم دقت در اجرا قانون هدفمندی یارانه ها برای کشور مشکلاتی را ایجاد می کند، از این رو مجلس در این عرصه دقت خوبی کرده است تا این قانون برای مردم آرامش بخش باشد و امیدواریم در مجلس نهم نیز این مساله با قدرت دنبال شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در تحلیل خود از تغییر ترکیب مجلس نهم در مقایسه با مجلس هشتم، گفت: شاکله اصلی نمایندگان مجلس را اصولگرایان تشکیل می دهند، در مجلس هشتم نیز اکثر نمایندگان اصولگرا بودند.
وی بیان داشت : جریان انحرافی تلاش داشت که با پیوند بین قدرت و ثروت کرسی های مجلس شورای اسلامی را تصاحب کند، اما در عمل ناکام ماندند و راه به جایی نبردند.
حجت الاسلام علی بنایی تاکید کرد: البته طمع هایی وجود دارد از این رو باید کاملا مراقب بود، واقعیت این است که پیوند بین قدرت و ثروت همواره آسیب آفرین بوده است.
وی با بیان اینکه خط اصولگرایی از مجلس هفتم تاکنون تداوم داشته و در حال تقویت بوده است، اظهار داشت: امیدواریم عملکرد خوب اصولگرایان برای ملت ما پیام های خوبی داشته و مردم به عملکرد اصولگرایان اعتماد بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری رسا (لینک اصلی)
سه شنبه 19 اردیبهشت 1391

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM