جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

دکتر لاریجانی: آیت الله مهدوی کنی احساس وظیفه کرند که از آقای بنایی حمایت کنند

mahdavi kaniدکتر لاریجانی در رابطه با حمایت آیت الله مهدوی کنی و اعضای محترم جامعه مدرسین گفت: ایشان احساس وظیفه کردند که از آقای بنایی حمایت کنند.

در جلسه مطبوعاتی علی لاریجانی با خبرنگاران، یکی از خبرنگاران از رئیس مجلس پرسیده بود، "آیا صحت دارد که در جریان عدم انتخاب کاندیدای سوم از سوی جامعه مدرسین، شما به آیت‌الله مهدوی کنی پیشنهاد دادید که برای حجت‌الاسلام بنایی به اعضای جامعه مدرسین نامه بنویسد" که رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال گفت: اینکه حضرت آیت‌الله مهدوی کنی درباره حجت‌الاسلام بنایی نظری دادند، ایشان از رجال دینی و سیاسی کشور هستند و می‌توانند نظرشان را به جامعه مدرسین بدهند و اشکالی ندارد.

وی تاکید کرد: اینکه گفته شده بنده به آیت‌الله مهدوی کنی گفتم نامه بنویسد، ربطی به من ندارد. شان این بزرگوار بیشتر از آن است که ما در کارشان دخالت کنیم.

لاریجانی تاکید کرد: آیت‌الله مهدوی کنی خودشان احساس وظیفه کردند و در مورد حجت‌الاسلام بنایی به جامعه مدرسین نامه نوشتند.

در پی عدم انتخاب سومین کاندیدای مورد حمایت جامعه مدرسین از سوی این جامعه، آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری در نامه‌ای به اعضای جامعه مدرسین آورده است: با شناختی که حقیر از مواضع سیاسی حجت‌الاسلام آقای بنایی دارم و حضرت آیت‌الله مومن نیز تائید می‌کنند، انتظار داریم که خدمات شایسته ایشان ملحوظ شود.

به دنبال این نامه، 15 تن از علما و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با نوشتن نامه‌هایی خطاب به مردم قم از حجت‌الاسلام علی بنایی در انتخابات مجلس حمایت کردند.

اضافه کردن نظر


 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM