یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

یادداشت/ مفاهیم دفاع مقدس پایه تربیتی نسل جوان

http://www.banaee.ir/images/stories/ali/bargozideh/02/jebheh.jpgدشمن امروزه در عرصه جنگ نرم اعتقادات مردم را هدف گرفته که با توسل به آموزه‌های شهدا می‌توان نقشه‌های دشمن را از بین برد. ایستادگی مردم لبنان و سوریه در برابر دشمنان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است زیرا انقلاب ایران با ایستادگی در برابر ظالم معنای حق را برای جوامع جهانی تعریف کرد.

 

انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته است و وظیفه امروز ما حراست از این دستاوردها است. آموزه‌های دفاع مقدس باید با استفاده از هفته دفاع مقدس به مردم و به ویژه نسل جوان انتقال داده شود تا فرهنگ ایثار و شهادت تقویت شود. دشمن در هشت سال دفاع مقدس برای نابودی اسلام به میدان آمده بود.

مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس به صورت خودجوش در جبهه‌های حق علیه باطل حضور پیدا کردند، نقش محوری امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم مکمل انقلاب اسلامی بوده است. مقاومت کشورهای اسلامی در برابر دشمنان نشان‌دهنده الگوبرداری این کشور‌ها از آرمان‌های پاک انقلاب اسلامی است.

دشمن امروزه در عرصه جنگ نرم اعتقادات مردم را هدف گرفته که با توسل به آموزه‌های شهدا می‌توان نقشه‌های دشمن را از بین برد. ایستادگی مردم لبنان و سوریه در برابر دشمنان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است زیرا انقلاب ایران با ایستادگی در برابر ظالم معنای حق را برای جوامع جهانی تعریف کرد.

امروز نظام ایران با وجود سختی‌ها و مشکلات بسیار به راه خود ادامه می‌دهد و با گذشت زمان دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف بیشتر خواهد شد. دشمن امروزه برای مقابله با ایران اسلامی گروه‌هایی از جمله داعش، تکفیر و القاعده را ایجاد کرده است.

مردم در دوران دفاع مقدس آموزش مناسبی ندیده بودند اما به صورت خودجوش و داوطلبانه در میدان مقابله با دشمن حضور پیدا کردند. امام خمینی (ره) فرصتی را برای مردم ایران ایجاد کرد تا مردم بتوانند خود را در سطح جهانی مطرح کنند که در ‌‌نهایت این اقدام انجام شد.

ایستادگی مردم لبنان و سوریه در برابر دشمنان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است زیرا انقلاب ایران با ایستادگی در برابر ظالم معنای حق را برای جوامع جهانی تعریف کرد.

برای تربیت نسل جدید باید از مفاهیم دفاع مقدس استفاده شود تا بتوانیم جوانان و نوجوانان را از چنگال تیز دشمن در امان نگه داریم. دشمن افکار و اندیشه افراد را هدف گرفته است و سلاح امروزی دشمن برای غلبه بر جوانان به سختی شناسایی خواهد شد به همین علت وظیفه مسئولان سنگین‌تر شده است.

پایگاه اطلاع رسانی حزب موتلفه اسلامی (لینک اصلی)
دوشنبه 7 مهر 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM