جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها تخلف است

yaraneh 2نماینده قم با اشاره به اینکه هنوز منبع درآمد قانون هدفمندي يارانه ها مشخص نشده و از فاز اول نيز کسر بودجه داريم، گفت: اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها تخلف است

حجت الاسلام والمسلمين علي بنايي عضو کميسيون برنامه و بودجه مجلس هشتم با مد نظر قرار دادن اصرار دولت در اجراي فاز دوم قانون هدفمندي يارانه ها به خبرنگار خبرگزاري موج اذعان داشت: اجراي فاز دوم قانون هدفمندي يارانه ها با توجه به نادرست بودن اجراي فاز اول و عدم تحقق اهداف آن و همچنين نا مشخص بودن مسير و شيوه اجراي فاز دوم تخلف به شمار مي رود.
نماينده مردم شهر قم با اشاره به تعامل مجلس و دولت در اجراي اين قانون تصريح کرد: متاسفانه آنچه را که از دولت به جهت تعامل با مجلس انتظار مي رفت محقق نگشت و دولت به مفاد مندرج در اين قانون تکيه نکرده و سليقه اي رفتار کرد.
وي اظهار داشت: به دولت پيشنهاد شد که فاز دوم اين قانون را اجرا نکند؛ ولي شاهد بوده ايم که يارانه نقدي برخي از خانوارها بر اساس فاز دوم قانون هدفمندي يارانه ها واريز گرديد.
بنايي تورم را ناشي از برخي رفتارهاي دولت در اجراي قانون هدفمندي يارانه ها برشمرد و گفت: با توجه به عملکرد ناصحيح دولت در اجراي فاز اول هدفمندي يارانه ها مانند عدم پرداخت سهم توليد، پرداخت يارانه نقدي مردمي به صورت سليقه اي، عدم واريز يارانه نقدي براساس خوشه بندي و... شاهد رشد نرخ تورم بوده ايم و اکنون افزايش يارانه نقدي مردمي اين تورم را بيشتر خواهد کرد.
اين عضو کميسيون برنامه و بودجه تاکيد داشت: آنچه که بيشتر از همه نمايندگان مجلس را سر درگم خواهد کرد؛ عدم شفافيت در لايحه بودجه و ميزان درآمدهاي آن از قانون هدفمندي يارانه ها است.

خبرگزاری موج (لینک اصلی)
خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
ببین نیوز (لینک اصلی)
قدس آنلاین (لینک اصلی)
دوشنبه 21 فروردین 1391

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM