جمعه, 14 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

دربحث توافق هسته ای جای هیچگونه شبهه و توقف نیست

hastehقم - ایرنا- دبیرکل مجمع پیروان خط امام و رهبری گفت: به نظر ما دربحث توافق هسته ای جای هیچگونه شبهه و توقف نیست چون راهی که رهبرمعظم انقلاب مشخص کرده اند بسیار روشن و شفاف است، لذا نباید کسی این موضوع را بهانه ایجاد اختلاف و دو قطبی کردن جامعه قرار دهد.

 

به گزارش ایرنا به نقل از مجمع پیروان خط امام و رهبری، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی روز سه شنبه در نشست شورای مرکزی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری قم خاطرنشان کرد: شرایط کشور به گونه ای است که حرکت آن در راستای نظرات مقام معظم رهبری است.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار ماه مبارک رمضان با مسئولین و کادرهای نظام به خوبی و زیبایی ابعاد توافق هسته ای را مطرح واز نقطه شروع تا انتهای کار را باز و مسیر را روشن کردند و اخیراً در دیدار مجمع جهانی اهل بیت(ع) هم همان مطلبی که روز اول شروع کردند با همان قوت ادامه دادند.
بنایی با اشاره به اینکه بُن مایه تفکر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، اعتدال است، اظهار داشت: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم یک تشکل سیاسی سالم و مطمئن و معتدل است که بر اساس و تکیه بر یک فکر اصیل واساسی که نشأت گرفته از افکار حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب می باشد و بُن مایه این فکر اعتدال است.
وی ادامه داد: محور ما تأسی و اقتداء به سیره سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی امام و رهبری است و این اعتقاد با رفتن دولت ها وجابجایی اشخاص عوض نمی شود چون مبنا امام و رهبری است.
دبیرکل مجمع پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت؛ الحمدالله مشی و عملکرد مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در این 18 سال طوری بوده که کسی نمی تواند بگوید مجمع تند رفته یا کند رفته، عقب مانده یا جلو رفته، بلکه یک حرکت متعادل در راستای فرمایشات امام و رهبری داشته است و دیدگاه های ایشان در تمام مواضع سیاسی و اجتماعی و فرهنگی لحاظ شده است و این برای مجمع افتخاربزرگی است.

خبرگزاری ایرنا (لینک اصلی)
سه شنبه 3 شهریور 1394

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM