جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

کشاورزی قم در آموزش دچار محرومیت است//جهاد اقتصادی واگذاری کار به بخش خصوصی و بهره وری بهینه است+عکس

009قم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی آموزش صحیح را محور اصلی توسعه دانست و گفت: متأسفانه کشاورزی استان در بخش آموزش دچار محرومیت است و باید تمهیداتی دراین زمینه اندیشیده شود.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی بنایی در دیدار با جمعی از مسئولان مجتمع آموزشی شهید علیمحمدی قم بر آموزش گسترده در بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: متأسفانه کشاورزی استان در بخش آموزش دچار محرومیت است و باید تمهیداتی صورت گیرد تا علاوه بر آموزش روستائیان خانواده آن‌ها نیز درگیر مسائل آموزشی شوند.

وی آموزش صحیح و همه گیر را محور اصلی توسعه نامید و خاطر نشان کرد: معنای جهاد اقتصادی را می‌توان در دو عبارت واگذاری کار به بخش خصوصی و بهره وری بهینه بیان کرد که مهم‌ترین راه رسیدن به بهره وری بهینه مسئله آموزش است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر هر شخص در هر پست و مقامی تنها ۵ درصد برای آبادانی شهر تلاش کند قم به اوج کمال می‌رسد افزود: احیاء و ساختن استان بر دوش همه سازمان‌ها و نهادهاست و مجتمع آموزشی شهید علیمحمدی می‌تواند با آموزش مناسب به کشاورزان و روستائیان نقش مهمی را در این زمینه ایفا کند.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: خوشبختانه عنوان جهاد اقتصادی که برای سال ۹۰ انتخاب گردیده قابل کمیت گذاری است و شایسته است گزارشی از عملکرد خود در انتهای سال ارا ئه دهید تا علاوه بر آگاهی موجب موجب نشاط و افزایش امید در کشاورزان  شود.

یادآور می‌شود در ابتدای جلسه مهندس اوحدی از مسئولان مجتمع آموزشی شهید علیمحمدی گزارشی از عملکرد این مجتمع قم

ارائه کرد.

دوشنبه 22 فروردین 1390
 
11.jpg

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM