جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

وزارت ارشاد فرهنگ را از بی‌ضابطگی نجات دهد

ershadخبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بنایی با اشاره به مسؤولیت اصلی وزارت ارشاد گفت: وزارت ارشاد بیشتر نقش نظارتی در مسائل فرهنگی را دارد و با تشکیل دولت جدید، وزارت ارشاد باید بر اخلاق و آموزه های اسلامی در جامعه نظارت دقیق تر کند و رفتار اسلامی را در جامعه گسترش دهد.

 

حجت‌الاسلام علی بنایی، عضو هیأت مؤسس آموزش عالی طلوع مهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، وظیفه وزارت ارشاد را در حیطه‌های مختلف فرهنگی جامعه دانست و گفت: در وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی،  زمینه های فرهنگی زیادی برای فعالیت وجود دارد که در همه آنها شایسته است که وزیر محترم ارشاد، به خواسته های دینی جامعه ترتیب اثر دهد.
وی ادامه داد: جامعه دینی به خصوص مراجع معظم تقلید خواسته های زیادی از وزارت ارشاد اسلامی دارند و اخلاق عمومی در جامعه یک مسأله مهمی است که همیشه دغدغه مراجع تقلید است و در سفر دکتر روحانی به قم نیز، مراجع تقلید محترم این مطلب را به ایشان متذکر شدند.
نماینده سابق مردم قم در مجلس هفتم و هشتم، برنامه ریزی در کارهای فرهنگی در جامعه را مهم برشمرد و اظهار داشت: برای کارهای فرهنگی باید یک برنامه‌ریزی دقیق و بلندمدت کرد و با جدیت تمام این برنامه را دنبال کنند تا دین در جامعه نهادینه شود.
وی افزود: وزارت ارشاد بیشتر نقش نظارتی در مسائل فرهنگی را دارد و با تشکیل دولت جدید، وزارت ارشاد باید بر اخلاق و آموزه های اسلامی در جامعه نظارت دقیق تر کند و رفتار اسلامی را در جامعه گسترش دهد.
حجت الاسلام بنایی با اشاره به شورای فرهنگ عمومی در جامعه تصریح کرد: یکی از امورات مهم در مسائل فرهنگی جامعه، شورای فرهنگ عمومی در استان ها و شهرهای کشور است که در فرهنگ کشور تأثیرات زیادی دارند بنابر این باید مورد تقویت ارشاد قرار گیرد.
وی در پایان ابراز داشت: در این شوراهای فرهنگ عمومی که با حضور پررنگ ائمه جمعه و جماعات صورت می‌گیرد، باید وزارت ارشاد با پشتیبانی فرهنگی خود از این شوراها، فرهنگ جامعه را از بی‌ضابطگی نجات دهند و روند فرهنگ عمومی را به نقاط متعالی برسانند.
خبرگزاری رسا (لینک اصلی)
یکشنبه 4 شهریور 1392

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM