جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

برگزاری دوره‌های رایگان نویسندگی در قم

http://www.madomeh.com/wp-content/uploads/01.jpgقم - خبرگزاری مهر: دبیر کانون نویسندگان قم از برگزاری دوره‌های نویسندگی و هنری در 10 رشته به صورت رایگان خبر داد.

 

 

حجت‌الاسلام علی بنایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز دوازدهمین دوره آموزش نویسندگی اظهار داشت: در گذشته شرکت در این دوره‌ها ویژه طلاب حوزه‌های علمیه بود ولی با برنامه‌ریزی انجام شده، در حال حاضر از تمامی جوانان علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌ها ثبت نام می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی در 10 رشته برگزار می‌شود، بیان داشت: در حال حاضر دوره‌های نویسندگی، ویراستاری، روش تحقیق، فن ترجمه عربی، فیلمنامه‌نویسی، داستان نویسی و روزنامه‌نگاری آغاز شده و سه رشته مقاله نویسی، شعر و نمایشنامه‌نویسی نیز به زودی دایر می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هر یک از این دوره‌های آموزشی به ترتیب در سه مقطع مقدماتی، متوسطه و تکمیلی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بنایی با اشاره به استقبال جوانان از شرکت در این دوره‌ها گفت: ظرفیت این دوره‌ها 100 تا 150 نفر است اما بیش از 300 نفر برای شرکت در این دوره‌ها اقدام به ثبت نام کردند و ما مجبور شدیم با افزایش تعداد کلاس‌ها، ظرفیت این دوره‌ها را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: به دلیل استقبال جوانان از این دوره‌های آموزشی، کلاس‌های برادران و خواهران به صورت مجزا در روزهای شنبه تا سه شنبه برگزار می‌شود.

دبیر کانون نویسندگان قم به رایگان بودن شرکت در این دوره‌ها اشاره کرد و گفت: برای اینکه حضور علاقه‌مندان در این دوره‌ها منظم باشد، در زمان ثبت نام مبلغ 10 هزار تومان از شرکت‌کنندگان دریافت می‌شود و در صورتی که شرکت‌کنندگان بیش از دو جلسه غیبت نداشته باشند، این مبلغ در پایان هر ترم تحصیلی به آنها پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: در این دوره‌ها از اساتید خبره و اهل فن دعوت شده و پس از اتمام هر دوره آموزشی کلاس‌های کارگاهی برای نقد و بررسی تولیدات هنرجویان و نویسندگان برگزار می‌شود.

افرادی که تمایل به شرکت در این دوره‌های آموزشی را دارند می‌توانند با مراجعه به کانون نویسندگان قم واقع در خیابان صفائیه، کوچه 22 پلاک 72 نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
سه شنبه 3 آبان 1390

 

 

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM