جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

زنگ آغاز هفته ي كتاب و كتابخواني نواخته شد

ketabمعاون سياسي امنيتي استاندار قم زنگ آغاز هفته ي كتاب و كتابخواني را نواخت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم حجت الاسلام والمسلمین بنایی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در مراسم آغاز هفته کتاب و کتابخوانی در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی عمل و ادب منطقه نیروگاه حضور یافت و زنگ مطالعه را به صدا درآورد .
حجت الاسلام والمسلمین بنایی با اشاره به آيات و روايات متعدد مرتبط با علم آموزي گفت: ما جیره خوار تمدن بزرگی هستیم که در 1400 سال پیش در سرزمین حجاز توسط پیامبر گرامی اسلام پایه گذاری شد و این تمدن بر تفکر و دانش بعنوان اصول پیشرفت توجه ویژه ای دارد .
معاون سياسي امنيتي استاندار قم انقلاب اسلامی ایران را تجدید بنای تمدن اسلامی دانست و ادامه داد : کتاب و کتابخوانی در راستاي افزایش علم که زیر بنای هر تمدنی است اهمیت زیادی دارد.
وي با تأکید بر کسب رتبه های برترایرانیان در سطوح بالای علمی و مسابقات جهانی افزود : دانش آموزان قمی باید در سطح کشور و به تبع در سطح دنیا ممتاز باشند.
حجت الاسلام والمسلمین بنایی مقام معظم رهبری را بهترین الگو برای کتابخوانی دانست و اذعان داشت : دانش آموزان با تأسی گرفتن از ایشان می توانند دریابند که حتی در بالاترین سطح کشور نیز فرهنگ مطالعه از اهمیت خاصی برخوردار است و باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در تمام مراحل زندگی مد نظر داشته باشیم .
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با بیان حدیثی از امام صادق (ع)پیرامون انتشار علم از قم به همه جهان ادامه داد : قم در تولید علم نقش جهانی دارد و برای رسیدن به این سطح باید بخوبی مطالعه نمود و علاوه بر دروس مدرسه باید تحصیلات غیر درسی نیز داشت .
وی نقش نسل چهارم انقلاب را در توليد و بسط علوم مختلف ارزشمند قلمداد نمود و تصریح کرد : شما با طی کردن مدارج بالای علمی می توانید بعنوان یک زن فاضله در تمامی عرصه ها وارد شوید و با تحلیل مسائل مختلف به جامعه خود خدمت نمائید.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم (لینک اصلی)
یکشنبه 26 آبان 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM