جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

رسانه دیجیتالی بهترین راه انتقال مفاهیم معنوی در جامعه است

1_2.jpgقم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ نماز در جامه، استفاده از رسانه‌های دیجیتال و تصویری را بهترین راه برای انتقال مفاهیم دینی و معنوی عنوان کرد.
 
به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی بنایی با بیان اینکه حفظ بقای جامعه در گرو ارتباط تنگاتنگ با خداوند است، گفت: نماز موجب تکامل روح انسان و جامعه می‌شود و در این راستا وظیفه همه اقشار جامعه است که برای حفظ این میراث گرانقدر باقی‌مانده از ائمه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه نماز از ابزارهای کلیدی و موجب رابطه خالق و مخلوق می‌شود، بیان داشت‌: نماز موجب تکامل و آرامش روحی بشر می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‌های مختلف گسترش فرهنگ صحیح نماز در جامعه گفت: بهترین راه انتقال مفاهیم معنوی از طریق رسانه‌های دیجیتالی و تصویری است.

وی تأکید کرد: نماز صیقل دهنده روح انسان است و با کمی تأمل در می‌یابیم که اگر جامعه‌ای بخواهد روح معنوی خود را حفظ کند باید در گسترش فرهنگ نماز از راه‌های مختلف تلاش کند.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی ما باید با گسترش فرهنگ اصیل نماز در میان اقشار مختلف مردم به جامعه نمازی تبدیل شود.

بنایی با اشاره به اینکه نماز آسانترین و کوتاه ترین راه ارتباطی بین انسان و خداوند است، ابراز داشت: هر شخصی به سهولت می‌تواند در هر نقطه و حالتی که هست با خدا ارتباط برقرار کند و نیاز به هیچگونه تشریفات ندارد.  

وی در ادامه تصریح کرد: باید به این نکته توجه کرد که از هرکسی به میزان ظرفیت و توان وی انتظار عبادت خداوند را داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی پیش داوری‌های عوامانه اشخاص در جامعه گفت: نباید افراد را به دلیل عدم تشابه عبادتشان با برخی الگوهای اسلامی همچون ائمه اطهار ودیگر پیشوایان دینی و انقلابی مورد سرزنش قرار داد چرا که خدامند عبادت هر شخص را اندازه توان و معرفتش می‌پذیرد.
 
خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
یکشنبه 24 بهمن 1389

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM