جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

اصلاح قوانین نقش ویژه‌ای در به روز رسانی صدا و سیما دارد//علت کاهش مخاطبان رسانه ملی باید بررسی شود

SEDASIMAعضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح قوانین صدا و سیما به نفع این سازمان است خاطر نشان کرد: طرح بازنگری در قوانین جاری به بهبود تولیدات رسانه ملی کمک می‌کند.

"حجت الاسلام و المسلمین علی بنایی" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به ارائه طرح یک فوریتی اداره و نظارت بر صدا و سیما گفت: صدا وسیما یک سازمان معمولی مثل سایر نهاد‌های دولتی نیست و اثرگذاری آن بسیار گسترده است.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: صدا و سیما به عنوان یک رسانه پرمخاطب نیازمند به روزرسانی است و بازنگری در قوانین هم در راستای این مسئله انجام می‌شود.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به برنامه‌های رسانه ملی در سال‌های اخیر افزود: با وجود تاسیس شبکه‌های مختلف هر روز از حجم مخاطبان رسانه ملی کاسته می‌شود و باید دید که این مشکل از کجا نشات می‌گیرد.

حجت الاسلام بنایی ادامه داد: اگر برنامه‌ریزی‌های رسانه ملی به دلیل خلاء‌های قانونی به مشکلات متعدد برخورد می‌کند، اصلاح قوانین در این زمینه راهگشا خواهد بود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه طرح یک فوریتی اداره و نظارت بر صدا و سیما بر اساس کار کار‌شناسی تهیه شده خاطرنشان کرد: این طرح طی جلسات هم‌اندیشی با نمایندگان ناظر بر صدا و سیما و مطالعه دقیق معضلات جاری رسانه ملی ارائه شده است.

وی با اشاره به نکات مطرح شده در این طرح تصریح کرد: در اصلاحیه طرح مورد نظر، راهکار‌ها و پیشنهادهایی در جهت بهبود عملکرد رسانه ملی درحوزه‌های مدیریت، فرهنگی، اجتماعی و... ارائه شده که به زودی در مجلس بررسی خواهد شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته گذشته یک فوریت طرح اداره و نظارت بر سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران را به تصویب رساندند.

خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (لینک اصلی)
خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
شنبه 1 مرداد 1390

 

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM