جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

ترویج زندگی آسان در قم برنامه‌ریزی شود/تلاش برای گسترش سبك زندگی اسلامی

002معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اذعان داشت: ترویج زندگی آسان باید در استان قم برنامه‌ریزی شده و به عنوان الگو به سراسر ایران ارائه شود تا شاهد كاهش آمار طلاق در كشور باشیم.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام علی بنایی در افتتاحیه طرح زندگی پایدار ویژه طرح آموزش زوج‌های جوان كه در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد گفت: موضوع ازدواج یك امر حیاتی بوده و اهمیت آن بر كسی پوشیده نیست.

وی گفت: آموزه‌های دینی به ما می‌گویند كه باید امر ازدواج گسترش یابد و موجب رفع بسیاری از مشكلات می‌شود كه باید برنامه‌ریزی‌ها در این عرصه باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بیان داشت: امروزه متاسفانه توقع‌ها در زمینه ازدواج بالا رفته است كه باید خانواده‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی كنند تا این توقع‌ها كاهش یابد.

حجت‌الاسلام بنایی گفت: باید به سمت سبك زندگی اسلامی رفته و قم به عنوان نقطه امید جهان اسلام در این زمینه باید طرح و برنامه داشته باشد.

وی ابراز داشت: كارهای قم به عنوان كارهای الگویی مطرح است و از این رو باید برنامه‌ها منسجم و با دقت بیشتری دنبال شود و طرح‌ها پس از بررسی به نحو مطلوبی اجرایی گردد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اذعان داشت: ترویج زندگی آسان باید در استان قم برنامه‌ریزی شده و به عنوان الگو به سراسر ایران ارائه شود تا شاهد كاهش آمار طلاق در كشور باشیم.

حجت‌الاسلام بنایی با اشاره به اهمیت آموزش به جوانان در خصوص ازدواج گفت: بسیاری از مسائل ازدواج از جمله حق زن و مرد برای زوج‌های جوان مغفول مانده كه باید آنها را مطرح و زوج‌ها را با این موضوعات آشنا كنیم.

خبرگزاری برنا (لینک اصلی)
سه شنبه 15 مهر 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM