جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

22 بهمن متعلق به هيچ گروه و جناحي نيست

http://www.banaee.ir/images/stories/ali/bargozideh/02/enghelab.jpgبه گزارش روابط عمومي استانداري قم حجت الاسلام والمسلمين دکتر بنايي معاون سياسي امنيتي استاندار قم در نشست صميمي با احزاب و گروه هاي سياسي استان قم كه در سالن امام رضا (ع) استانداري برگزار شد، طي سخناني تكيه بر اصل مشورت در پيشبرد و تعالي استان را مهمترين هدف برگزاري اين نشست عنوان و تصريح كرد: احزاب، تشكل ها و گروه هاي سياسي نقش مهمي را در پيشرفت و توسعه ي كشور ايفا مي كنند.


معاون سياسي امنيتي استاندار قم با اشاره به وجود اختلاف نظر بين تشكل هاي سياسي، اعتقاد به نظام و ولايت را وجه اشتراك اين گروه ها عنوان و خاطرنشان كرد: استفاده از ظرفيت همه ي احزاب و گروه هاي وفادار به انقلاب و نظام و ياري گرفتن از ايشان در اعتلاي همه جانبه ي نظام ضروري است.
وي امام خميني (ره) را بهترين الگوي سياستمداران كشور دانست و با تاكيد بر ضرورت پايبندي تشكل هاي سياسي به سيره و روش امام راحل افزود: توجه به تهذيب نفس رهبر كبير انقلاب موجب شد تا نظام اسلامي از ظرفيت هاي همه ي اقشار جامعه در جهت اهداف انقلاب بهره مند شود.
حجت الاسلام والمسلمين بنايي با بيان اينكه احزاب نبايد فقط به قدرت طلبي فكر كنند خاطرنشان كرد: تشكل هاي سياسي بايد با همدلي و پرهيز از تلاش براي تخريب و حذف يكديگر براي آباداني و ارتقاي فرهنگي و سياسي استان تلاش كنند.
معاون سياسي امنيتي استاندار در ادامه با اشاره به برگزاري پرشور برنامه هاي سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در سراسر كشور اظهار كرد: استان قم در بزرگداشت ايام دهه ي فجر مورد توجه ديگر استان هاي كشور است.
معاون سياسي امنيتي استاندار با تاكيد بر لزوم مشاركت پر شور همه ي گروه هاي سياسي در راهپيمايي 22 بهمن ماه افزود: اين روز بزرگ ملي كه به عنوان عيد انقلاب از آن ياد مي كنيم، متعلق به هيچ گروه و جناحي نيست و كسي نبايد در راستاي مصادره ي آن تلاش كند.
وي با بيان اينكه همه ي تمهيدات براي برگزاري پرشور راهپيمايي 22 بهمن انديشيده شده است، مشكلات مردم پرديسان براي حضور در مراسم سال گذشته را مورد توجه قرار داد و افزود: ناوگان حمل و نقل عمومي آماده ي انتقال راهپيمايان از مساجد 14 گانه اين شهرك به قم مي باشد.
شناسنامه دار كردن فعاليت هاي احزاب سياسي ، تشويق مردم به حضور يكپارچه در راهپيمايي 22 بهمن، پرهيز از نگاه سياسي به مسائل فرهنگي، افزايش انگيزه رقابت سياسي بين تشكل ها و تشكيل مجمع مشورتي و خانه احزاب، از مهمترين مباحث مطروحه در اين جلسه بود.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM