جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

انقلاب معنای حق را برای جوامع جهانی تعریف کرد

shahidمعاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: ایستادگی مردم لبنان و سوریه در برابر دشمنان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است زیرا انقلاب ایران با ایستادگی در برابر ظالم معنای حق را برای جوامع جهانی تعریف کرد.

 

حجت‌الاسلام علی بنایی در حاشیه بازدید از نمایشگاه یاد یاران که در حد فاصل جمکران و شهرک قدس برپا شده است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته است و وظیفه امروز ما حراست از این دستاوردهاست.

وی اضافه کرد: آموزه‌های دفاع مقدس باید با استفاده از هفته دفاع مقدس به مردم و به ویژه نسل جوان انتقال داده شود تا فرهنگ ایثار و شهادت تقویت شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ویژگی‌های انقلاب اسلامی را بیان کرد و گفت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس برای نابودی اسلام به میدان آمده بود.

وی ادامه داد: امروز نظام ایران با وجود سختی‌ها و مشکلات بسیار به راه خود ادامه می‌دهد و با گذشت زمان دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف بیشتر خواهد شد.

بنایی با اشاره به اینکه آمریکا به عنوان سردمدار استکبار نتوانست در برابر اراده مردم ایران مقاومت کند، افزود: دشمن امروزه برای مقابله با ایران اسلامی گروه‌هایی از جمله داعش، تکفیر و القاعده را ایجاد کرده است.

وی از صفات رزمندگان دفاع مقدس یاد کرد و گفت: مردم در دوران دفاع مقدس آموزش مناسبی ندیده بودند اما به صورت خودجوش و داوطلبانه در میدان مقابله با دشمن حضور پیدا کردند.

بنایی یادآور شد: امام خمینی(ره) فرصتی را برای مردم ایران ایجاد کرد تا مردم بتوانند خود را در سطح جهانی مطرح کنند که در نهایت این اقدام انجام شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نقش محوری امام خمینی(ره) و پشتیبانی مردم را مکمل انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: مردم در دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند.

وی خاطرنشان کرد: ایستادگی مردم لبنان و سوریه در برابر دشمنان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است زیرا انقلاب ایران با ایستادگی در برابر ظالم معنای حق را برای جوامع جهانی تعریف کرد.

بنایی با اشاره به اینکه مردم با لبیک به رهنمودهای رهبری توانستند دشمن را شکست دهند، گفت: استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همیشه برای مردم هدایت‌گر بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر گسترش آموزه‌های دفاع مقدس در مراکز آموزشی تاکید کرد و افزود: برای تربیت نسل جدید باید از مفاهیم دفاع مقدس استفاده شود تا بتوانیم جوانان و نوجوانان را از چنگال تیز دشمن در امان نگه داریم.

وی جنگ نرم را سخت‌تر از هشت سال دفاع مقدس خواند و بیان کرد: دشمن افکار و اندیشه افراد را هدف گرفته است و سلاح امروزی دشمن برای غلبه به جوانان به سختی شناسایی خواهد شد به همین علت وظیفه مسئولان سنگین‌تر شده است.

خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
چهارشنبه 2 مهر 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM