جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

تا به امروز در همه مشاغل نگاهی آموزشی داشته ام

013

مؤسس مجتمع طلوع مهر اظهار داشت: آموزش نقشی اساسی در سرنوشت انسان ها دارد و خوشحالم که در همه مشاغل تا به امروز  نگاهی آموزشی داشته ام

حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی در دومین گردهمایی دانش آموختگان مجتمع فرهنگی آموزشی طلوع مهر اظهار داشت: بسیاری از ما حسرت روزهای گذشته دانش آموزی را می خوریم و انسان با دوستان قدیمی انس و الفت بیشتری دارد.
وی ادامه داد: با افزایش سن، یادمان دوران تحصیل در ذهن آدمی افزون می شود و شایسته است این خاطرات یادداشت و چاپ شود تا به دست فراموشی سپرده نشود.
مشاور پارلمانی قوه قضائیه با اشاره به اینکه سطح علمی مجتمع طلوع مهر رتبه بالایی را در استان قم داراست، گفت: هدف ما از تأسیس مقاطع مختلف تحصیلی در مجتمع طلوع مهر اعم از راهنمایی، دبیرستان و آموزش عالی، افزایش سطح علمی قم و روند رو به رشد آموزشی است.
مؤسس مجتمع فرهنگی آموزشی طلوع مهر ادامه داد: از زمانی که آغاز به کار نمودم و در تمام مشاغل اکتسابی، نگاهی آموزشی داشته ام زیرا معتقدم کشور به آموزش نیاز مبرم دارد و هر چقدر در این زمینه سرمایه گذاری کنیم  ارزشمند است.
حجت الاسلام بنایی در رابطه با تأسیس موسسه آموزش عالی طلوع مهر ابراز داشت: از زمان افتتاح واحد راهنمایی و دبیرستان، مصر بودیم که در آینده دانشگاه طلوع مهر نیز تأسیس شود و خانواده طلوع مهر برند آموزشی خود را ارتقا دهد.
وی گفت: بحمدالله موسسه آموزش عالی طلوع مهر در سال 90 تأسیس شد و در طی این زمان کوتاه فعالیت های علمی گسترده ای در این موسسه انجام گرفته است.
مشاور پارلمانی رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه بر دانش آموختگان خانواده طلوع مهر روز به روز افزوده خواهد شد تصریح کرد: با اخذ مجوزهای لازم و ابتیاع مکانی مناسب، موسسه آموزش عالی طلوع مهر در آینده در بخش پذیرش خواهران نیز فعالیت خواهد نمود.
نماینده مردم قم در مجلس هشتم خاطرنشان کرد: امیدواریم دانش آموزان و دانشجویان امروز طلوع مهر، مدرسان و مدیران آینده این مجتمع باشند و این جلسات گردهمایی ادامه یابد.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM