جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

اعتبار تخصیص یافته برای اجرایی کردن مصوبات فرهنگی مقام معظم رهبری در قم ناچیز است

017نماینده مردم قم در مجلس با انتقاد از تخصیص اعتبار ده میلیارد ریالی برای اجرای مصوبات فرهنگی سفر مقام معظم رهبری به قم، تأکید کرد: این مبلغ بسیار ناچیز است و پاسخگوی مصوبات فرهنگی پربار رهبر معظم انقلاب به استان قم نیست.

 

"علی بنایی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، با بیان اینکه معاونت امورفرهنگی وزارت ارشاد برای اجرایی کردن مصوبات فرهنگی سفر مقام معظم رهبری به استان قم مبلغ ده میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است، اظهار داشت: به نظر می‌رسد که یا این رقم ازسوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ اشتباه اعلام شده است و یا به صورت غیرقابل باوری ناچیز و اندک است.

بنایی بار فرهنگی سفر مقام معظم رهبری به استان قم را بسیار بالا و سنگین دانست و تصریح کرد: کارهای فرهنگی مورد نظر رهبر معظم انقلاب در قم، کارهای فرهنگی فاخر و باکیفیتی بوده است و ده میلیارد ریال اعتبار به هیچ عنوان پاسخگوی انتظارات ایشان نخواهد بود.

وی افزود: تعداد پروژه‌های فرهنگی مصوب مقام معظم رهبری در استان قم بسیار زیاد بوده و اجرایی کردن این تعداد پروژه فرهنگی با لحاظ کردن کیفیت مورد نظر ایشان، نیازمند اعتباراتی بسیار فراتر از ده میلیارد ریال است.

بنایی در پایان اعتبار مدنظر معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد برای اجرای مصوبات فرهنگی رهبر معظم انقلاب در قم را بسیار ناچیز دانست و تأکید کرد: معاونت امور فرهنگی باید در تخصیص بودجه این چنینی برای اجرای مصوبات فرهنگی مقام معظم رهبری تجدید نظر کند.

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM