جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

تمبر یادبود سفر رهبر انقلاب به قم چاپ شود

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT7ybmSYfqRRzmWI1o7hIqxdyCnUqyiOITgn3vT-vHPvjsHjjCUقم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قم خواستار چاپ تمبر یادبود این سفر پرخیر و برکت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی بنایی در مراسم راه اندازی پست لجستیک در قم با تأکید بر اینکه چشم انداز پست قم باید به صورت بین المللی تعریف و تبیین شود، افزود: قم قلب جهان اسلام است و به دلیل موقعیت ویژه این شهر در جهان کارکردها و برون دادهای آن نیز باید متناسب با شأن و جایگاه آن باشد.

وی با اشاره به سفر اخیر رهبر به قم به مسئولین ادره کل پست قم پیشنهاد داد: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این سفر عظیم و پر برکت تمبر یادبود این روز تهیه شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای اصل 44 قانون اساسی اضافه کرد: پست نیز از جمله اداراتی است که می‌تواند در این زمینه با طراحی راه های نوین به این سمت حرکت و رضایت بیشتر برای مشتریان خود ایجاد کند.

طراحی تمبر فرش نخ فرنگ در قم

بنایی در ادامه از طراحی تمبر فرش نخ فرنگ قم توسط ستاد مردمی استقبال از مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: این تمبر همزمان با سالروز سفر معظم له به قم رونمایی می‌شود.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
سه شنبه 19 مهر 1390

 

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM