جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

مصوبات سفر رهبری به قم با جدیت پیگیری می‌شود + عکس

3_8702110649_L600قم - خبرگزاری مهر: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم با جدیت پیگیری می‌شود تا اعتبارات این سفر به موقع استان قم تخصیص یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی بنایی در دیدار رئیس و اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان قم گفت: پس از سفر مقام معظم رهبری به قم جهت پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری باگروهی از مدیران قم برای پیگیری مباحث مختلف شهری بحث و تبادل نظر می‌شود.

وی پیگیری انتقال آب از دشت ورامین به مسیله قم را از دیگر مباحث مورد پیگیری برشمرد و تصریح کرد: با تخصیص 60 میلیون متر مکعب آب به قم موافقت به عمل آمده است و با جدیت تمام پیگیر مراحل نهایی این پروژه هستیم.

عضو فراکسیون روحانیون در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکیدات فراوانی نسبت به فرش قم خصوصاً فرش نخ فرنگ داشتند، اذعان داشت: صنعت فرش در قم اصالتی دیرینه دارد بنابراین مطالعات مدونی هم در خصوص فرش قم صورت گرفته تا علاوه بر حفظ اصالت فرش، سهم فرش قم در بازارهای خارجی ارتقاء یابد.

بنیاد توسعه قم تأسیس شود

نماینده قم با اشاره به محدودیت اعتبارات دولتی، بهترین راه برای عمران و آبادانی قم را تأسیس بنیاد توسعه قم عنوان کرد و افزود: با تأسیس بنیاد توسعه اجتماعی و اقتصادی قم و فروش اوراق در سطح کلان، گام مهمی در سازندگی استان برداشته خواهد شد.

وی افزود: کارشناسی دقیقی روی طرح‌ها صورت گرفته و افراد امین و با تجربه‌ای برای تأسیس این بنیاد پیشنهاد شده‌اند تا روند اجرایی کار با مشکلی روبرو نشود.

حجت الاسلام بنایی با اشاره به سرمایه‌گذاری بخش‌های خصوصی در قم افزود: قم در مسیر توسعه روز افزونی قرار گرفته است و باید با انتخاب سرمایه‌گذاران دلسوز در ارتقای سطح استان بکوشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پایان پروژه احداث فرودگاه قم را مورد توجه قرار داد و افزود: این فرودگاه که با عنوان فرودگاه بین المللی قم شناخته خواهد شد نقطه عطفی در حمل و نقل استان است.

وی ادامه داد: از آنجا که زائران فراوانی از اقصی نقاط دنیا جهت زیارت حرم مطهر به قم مشرف می‌شوند پیش بینی می‌شود پروازهای خارجی این فرودگاه به ویژه از حوزه خلیج فارس از پروازهای داخلی بیشتر باشد.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
خبرگزاری شبستان (لینک اصلی)
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (لینک اصلی)
خبرگزاری ایسنا (لینک اصلی)
شنبه 14 آبان 1390

DSC01150

DSC01151

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM