شنبه, 15 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

ضرورت مشاركت همه ي دستگاه هاي اجرايي در توسعه ي فضاهاي آموزشي

http://www.banaee.ir/cms/images/stories/ali/tasvir_larg/moallem_22_-2-90/03.jpgمعاون سياسي امنيتي استاندار قم بر ضرورت مشاركت همه ي دستگاه هاي اجرايي در توسعه ي فضاهاي آموزشي تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم حجت الاسلام و المسلمین بنایی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تأکید بر حمایت همه جانبه از آموزش و پرورش گفت : در اجرای پروژهای آموزشی و فنی برای رشد علمی و عملی دانش آموزان استان، استانداری با تمام توان فعال است و از ساخت و توسعه فضاهای آموزشی حمایت می نماید .
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با اذعان بر حقی که شهداء بر مسئولین کشور و مدیران سازمان ها دارند ادامه داد : اجرای اردو های کاروان راهیان نور در سه سطح دانش آموزان ، دانشجویان و عمومی کار فرهنگی مهمی است که باید سال به سال بر تعداد افراد اعزامی افزوده شود تا نسل جوان با فرهنگ شهید وشهادت هرچه بیشتر آشنا شوند .
وی حضور خیرین مدرسه ساز را در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی استان را بسیار مهم و پر برکت دانست و تصریح کرد : آموزش و پرورش با همکاری نوسازی مدارس و حمایت استانداری و شهرداری باید طرح های نیمه کاره توسعه فضاهای آموزشی مورد نیاز را تکمیل نماید .
در ادامه این جلسه دکتر اسماعیلی معاون امور زائرین استانداری قم با اشاره به طرح زائر اولی آموزش و پرورش افزود : اماکن زیارتی ، منزل امام خمینی (ره) مساجد ، منازل علما و نمایشگاه های فرهنگی مذهبی استان و موارد بسیار دیگر از این قبیل ازجمله جاذبه های زیارتی استان قم هستند .
وی آموزش های مذهبی و دینی و گسترش فرهنگ تشیع را امری ضروری دانست و تأکید کرد : در شرایطی که وهابیت با تمام امکانات جوانان کشور را مورد هدف انحراف قرار داده است ، وظیفه مسئولان در برابر این هجمه های فرهنگی دو چندان می شود .
در ابتدای این جلسه دژاگام مدیر کل آموزش و پرورش گزارشی از اجرای طرح اردوی دانش آموزی راهیان نور ، طرح زائر اولی و سایر فعالیت های صورت گرفته ارائه نمود .

پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم (لینک اصلی)
چهارشنبه 22 آبان 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM