جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

لزوم توجه به اتباع بیگانه در اجرای طرح‌های بهداشت و درمان در قم

قم - معاون سیاسی امنیتی استاندار قم به حضور اتباع کشورهای مختلف در قم اشاره و بر لزوم جدی گرفتن این افراد در اجرای طرح‌های بهداشت و درمان استان تاکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام دکتر علی بنایی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی تغذیه و سلامت استان قم که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: اجرای این طرح با موفقیت همراه بود که دولت توانست آن را به خوبی اجرا کند و این نشان دهنده داشتن یک برنامه در این زمینه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: اجرای چنین طرح‌هایی موجب اتحاد اجتماعی شده و  امید مردم به کارکرد نظام را چندین برابر می‌کند.

وی در ادامه به جایگاه قم در جهان تشیع و وجود حوزه علمیه در این شهر اشاره کرد و ادامه داد: قم باید در تمامی ابعاد در کشور و جهان شاخص باشد.

حجت الاسلام دکتر بنایی با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در استان قم و لزوم سرآمدی این استان در این زمینه گفت: اتباع چندین کشور در این استان زندگی می‌کنند که هنگام بازگشت به کشورشان منشأ خدمات فراوانی برای کشور خود می‌شوند و در مورد قم قضاوت‌های فراوانی را به همراه می‌برند که ما باید تلاش کنیم تا قضاوت آنها مثبت باشد.

وی در این زمینه افزود: باید در بحث بهداشت و درمان مسئله اتباع را نیز جدی بگیریم و به این افراد نیز توجه داشته باشیم.

معاون استاندار قم همچنین به مبحث کوره‌های سرب اطراف قم اشاره کرد و گفت: برخی از افراد از استان‌های همجوار کوره‌های سرب را در مرز با استان قم راه اندازی می‌کنند که این موجب می‌شود آلودگی این کوره‌ها برای این استان باشد و در این زمینه نیز باید با این مراکز و کوره‌های غیر مجاز برخورد شود.

وی همچنین بر عدم استفاده از خمیر مرغ در کارخانجات تأکید کرد و گفت: این مسئله نیز باید به شکل جدی پیگیری شود تا مردم بدانند که مسئولین نسبت به آیتم‌های غذایی آنها حساس هستند و آن را مورد پیگیری قرار می‌دهند.

خبرگزاری مهر (لینک اصلی)
سه شنبه 26 اسفند 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM