جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

نماینده قم: گردشگری قم باید بین‌المللی شود + عکس

1خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری گفت: باید گردشگری قم را با عنوان گردشگری بین المللی قم بشناسیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در دیدار با مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان قم با تاکید به اینکه جایگاه قم نه تنها در کشور بلکه در تمام جهان جایگاه منحصر به فردی است، اظهار کرد: خدمت به شهر قم عبادت است و هر مسئولی پیش از اینکه کاری برای قم انجام دهد باید جایگاه قم را بشناسد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس خاطرنشان کرد: مردم سرمایه‌های اجتماعی ما هستند اگر برای آبادانی قم تلاش شود نخستین ثمره آن خوشحالی مردم است و ثمره این رضایت‌مندی کارآمدی نظام است.

نماینده قم با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری به قم افزود: همه به یاد داریم در سفر سال گذشته مقام معظم رهبری ایشان از قم به‌عنوان شهری بین المللی یاد کردند و خدمت به قم را خدمت به جمهوری اسلامی ایران دانستند.

وی با تأکید بر اجرای مدون پروژه‌های گردشگری در قم ادامه داد: قم در هر عرصه‌ای باید دارای عنوان جهانی شود و گردشگری قم نیز از این امر مستثنا نیست و شایسته است گردشگری قم را با عنوان گردشگری بین المللی قم بشناسیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان افزود: علاوه بر زائرینی که از نقاط مختلف کشور وارد قم می‌شوند، مردم بیش از 100 کشور در قم حضور دارند بنابراین امکانات گردشگری باید به گونه‌ای باشد که پاسخگوی نیازهای زائرین و مجاورین استان قم باشد.

نماینده مردم قم در مجلس ایجاد جاذبه‌های گردشگری را از راه‌های افزایش زائران در قم برشمرد و افزود: باید بستری فراهم شود تا زائرانی که با شور و اشتیاق وارد قم می‌شوند از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار شوند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به موقعیت ویژه قم اذعان کرد: استان قم از جنبه‌های مختلف گردشگری، توریستی و صنعتی فرصت‌های قابل توجهی دارد که می‌تواند بستر مناسبی برای اشتغال‌زایی جوانان استان باشد.

خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
خبرگزاری مهر لینک اصلی)
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (لینک اصلی)
قم نیوز (لینک اصلی)
یکشنبه 1 آبان 1390

 

gardeshgari

ghardeshgari_2

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM