جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

نسل چهارم انقلاب از ایثار جانبازان و معلولین الگو می‌گیرد

enghelabمعاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: نسل چهارم انقلاب از ایثار و روحیه فداکاری جانبازان و معلولین به‌خصوص با حضور در عرصه ورزش الگو می‌گیرند.

 

حجت‌‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در حاشیه دیدار با کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: روحیه و اراده باشگاه ایثار قم قابل ستایش است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با ارزشمند برشمردن روحیه،‌ اراده و تلاش مجموعه باشگاه ایثار قم برای فعالیت مفید و مثمرثمر در ورزش جانبازان و معلولین، عنوان کرد: هرگونه حمایت که از دستمان برآید از فعالیت‌های این باشگاه انجام می‌دهیم.

وی با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی باشگاه ایثار قم در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: از اینکه مسئولان این باشگاه را با روحیه و اراده بالا در انجام فعالیت‌هایتان می‌بینم بسیار خوشحالم چون این حس شما به من و دیگران نیز روحیه و احساس خوبی می‌دهد.

بنایی ابراز کرد: شما عزیزان بعد از سال‌ها ایثار و از خودگذشتگی در جنگ تحمیلی اکنون در سنگر ورزش خدمت می‌کنید و از این طریق هم روحیه شادابی و نشاط خود را بالا می‌برید و هم اینکه به ورزش جانبازان و معلولین خدمت می‌کنید که از این بابت ما هم سعی می‌کنیم که یاور شما باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بیان کرد: روحیه شما برای من قابل ستایش است و ما نیز افتخار می‌کنیم که به ورزش جانبازان و به ویژه به شما عزیزان خدمت کنیم، این خدمت را واجب می‌دانیم چون شما برای نسل جوان ما الگو هستید و تلاش شما بازتاب زیادی در نسل چهارم انقلاب برای آشنایی با ارزش‌های انقلاب دارد.

وی در ادامه با تقدیر از موفقیت‌های کسب شده توسط تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بر حمایت از فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی این باشگاه تاکید کرد و افزود: هرگونه حمایت که از دستمان برآید انجام می‌دهیم اما باشگاه باید با یک برنامه ریزی مطلوب و مناسب به سمت درآمدزایی و خودکفایی حرکت کند تا بتواند روی پای خود ایستاده و در تمام حوزه‌ها در مسیر موفقیت حرکت کند.

در دیدار مسئولان باشگاه ایثار قم با حجت‌‌الاسلام بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم،‌ عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز حضور داشت و طرفین در خصوص مسائل مختلف باشگاه ایثار و ورزش جانبازان و معلولین گفت‌وگو کردند.

این در حالی است که تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم بعد از نایب قهرمانی‌های سال‌های 1391 و 1392 مسابقات باشگاه‌های برتر کشور، کمتر از دو ماه دیگر باید در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان برود.

خبرگزاری فارس (لینک اصلی)
جمعه 13 تیر 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM