جمعه, 28 ارديبهشت 1403

cloop

telegram

aparat instagram

A+ A A-

ضرورت نهادينه سازي فرهنگ پيشگيري از سرقت در استان قم

policeبه گزارش روابط عمومي و اموربين الملل، حجت الاسلام و المسلمين دکتر علي بنايي معاون سياسي امنيتي استاندار قم در جلسه ي كارگروه اجتماعي و فرهنگي استان قم كه در تالار امام رضا (ع) برگزار شد با بيان اينكه آرامش روحي و رواني جامعه يكي از مولفه هاي مهم امنيت اجتماعي است گفت: اين آرامش بواسطه ي برخي از مشكلات همچون سرقت مورد آسيب قرار مي گيرد.

وي درگير شدن ذهن جامعه به مساله ي سرقت را مورد توجه قرار داد و افزود: بايد با آموزش و پيشگيري عموم در راستاي جلوگيري از اين مشكل تلاش نماييم.
معاون سياسي امنيتي استاندار نقش آموزش افراد در پيشگيري از وقوع سرقت را بسيار مهم ارزيابي و اضافه كرد:‌ در گام اول اگر دستگاه ها ي مسئول در آموزش كارمندان به صورت هماهنگ ، يكپارچه و به هنگام عمل كنند شاهد كاهش اين مشكل خواهيم بود.
حجت الاسلام والمسلمين دکتر بنايي با تاكيد بر ضرورت امضاء تفاهم نامه بين ناجاي استان و اداره كل آموزش و پژوهش استانداري قم تصريح كرد: محور مباحث آموزشي توسط نيروي انتظامي تهيه و توسط اداره كل آموزش و پژوهش به كارمندان ادارات آموزش داده شود.
وي همچنين نقش دستگاه هاي فرهنگي و خصوصا صدا و سيما را بسيار مهم تلقي و خاطرنشان كرد: روشهاي پيشگيري از سرقت بايد توسط اين دستگاه ها كالبدشكافي و براي مردم شريف استان تبيين شود.
معاون سياسي امنيتي استاندار در ادامه با اشاره به نزديك شدن به روز قدس اظهار كرد: ملت سرافراز ايران هميشه در دفاع از مردم مظلوم فلسطين اشغالي پيشتاز بوده اند.
وي اضافه كرد: مردم شريف استان قم نيز همگام با كشور با حضور پررنگ خود در اين روز انزجار خود از كشتار مردم بي دفاع غزه ابراز خواهند نمود.
شايان ذكر است در اين جلسه گزارشي از آخرين اقدامات صورت گرفته در خصوص مناطق حاشيه اي و سكونت گاه هاي غير رسمي شهر قم ارائه شد و ضمن تشريح و تفكيك وظايف دستگاه هاي مسئول مقرر شد گزارشها تكميل و در جلسه بعد ارائه شود
برگزاري دوره هاي آموزشي پيشگيري از سرقت با مشاركت ناجاي قم و آموزش و پژوهش براي پرسنل ادارات و ايجاد كميته ي كودك و نوجوان به رياست اداره كل اجتماعي استانداري و دبيري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان نيز از مصوبات اين جلسه بودند.

روابط عمومی استانداری قم (لینک اصلی)
پنج شنبه 2 مرداد 1393

اضافه کردن نظر


اوقات شرعی


    
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :    

 aparat.png - 5.56 کیلو بایتکانال رسمی آپارات

aparat.com/banaee_ir

telegram.png - 11.95 کیلو بایتکانال رسمی تلگرام

telegram.me/banaee_ir

instagram.png - 61.01 کیلو بایتصفحه رسمی اینستاگرام

instagram.com/banaee.ir

cloop.png - 91.16 کیلو بایتکانال رسمی کلوب

cloob.com/banaee.ir

استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

DESIGNED BY ICTDREAM